ترجمه بخشی از کد ASME B31.3

چند ماه پیش تصمیم گرفتم که کد ASME B31.3 را ترجمه کنم. چند هفته ای را روی آن کار کردم و حدود 25 صفحۀ اول آن را ترجمه کردم. اما به دلایلی این کار متوقف شد. از آنجا که به دلیل مشغولیتی که رد حال حاضر دارم بعید می دانم بتوانم این کار را ادامه دهم، تصمیم گرفتم که متن ترجمه شده را در این وبلاگ منتشر کنم.

تنها توضیحی که لازم می دانم بدهم این است که جاهایی را که در ترجمه شک داشتم، متن را به رنگ قرمز نوشته ام، بدین معنی که خودم دربارۀ متن ترجمه شده مطمئن نیستم. امیدوارم که از آن استفادۀ لازم را ببرید. در ضمن ترجمه را از نسخه 2010 این کد انجام داده ام و متن انگلیسی را هم همراه با متن ترجمه شده برای دانلود گذاشته ام. فایل ها می توانید از اینجـــــــا دانلود کنید.

نظرات 11 + ارسال نظر
محسن شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ

ممنون به خاطر زحماتتون، واقعآ از مطالب وبلاگتون استفاده کردم مخصوصآ اون آموزش پایپینگتون فوق العاده بود.

مهرداد چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ

اقا خیلی مردی . واقعا خیلی ممنون اگه بدونین چقدر احتیاج بهش داشتم

علی شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:02 ب.ظ

خیلی با حال بود مهندس
خواهش میکنم ادامه بده

Daniala یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:08 ق.ظ

کار بزرگی انجام دادین همین ک شروع کردین و وقت با ارزش خود را در اختیار ی ایرانی قرار دادین جای تشکر داره ازت ممنونیم

محمد حسنوندی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:36 ب.ظ

درود بر تو

پیمان مصطفایی دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:46 ب.ظ

ممنون از زحمات بی دریق شما دوست عزیز

بهروز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:06 ب.ظ

دست شما درد نکنه واقعا،کارم راه افتاد.

vahid جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:54 ب.ظ

Thank you so much

alii edame bede

کورش جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 06:57 ب.ظ

واقعا ممنون چیزی که امروز به فکرش افتادم رو شما عزیران لطف کرده اید بسیار زحمت کشیدید

داریوش باقری بابااحمدی سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام.باتشکرمهندس.موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد