برگ سبز

سلام؛

خیلی خوشحالم که عرض کنم فایلی که چند روزی را روی ترجمه اش کار کرده بودم سرانجام تمام شد و آنرا برای استفاده هم میهنان برای دانلود آماده کردم. فایل یاد شده در قالب پاورپوینت شو است و پایپینگ را با زبانی ساده و گویا برای تازه کاران توضیح میدهد. هر چند که دارای نقایصی است و برای نمونه به برخی اجزای پایپینگ به طور خیلی گذرا اشاره کرده ، با این حال به نظرم ارزش ترجمه را داشته است. من اصل آنرا از 4shared دانلود کردم و اطلاع دقیقی از پدید آوروندۀ آن ندارم، با این حال نام شخصی به نام srivniasan همراه با فایل ثبت شده است.

به هر حال در شرایطی که به فارسی فایل چندان قابل توجهی در اینترنت به چشم نمیخورد فکر میکنم ارزش یک بار دیدن را داشته باشد.

فایل را میتوانید از اینجا یا اینجا دانلود کنید.

کلیدواژه: "دانلود پایپینگ"، "پایپینگ دانلود"، "آموزش پایپینگ"، "فایل پاورپوینت مقاله پایپینگ برای مهندسان تازه کار"

نظرات 6 + ارسال نظر
سالک شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ

اسلاید مفیدی است
به ویژه برای کسانی که تازه می خواهند وارد این وادی شوند واقعا آغاز ایده آلی است.
همیشه پیروز باشید.

داریوش دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام عزیزم
علی جان کارت بیست بود .واسه من که از پایپینگ چیزی نمیدونستم عالی بود.

سعید دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ق.ظ

مرسی علی جان.من دانلود کردم

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ

لطفا درباره مراحل تست پکیج هم مطلب بذارید

فکر می کنم منظورتان از مراحل تست پکیج، مراحل تحویل و بازرسی لوله هاست. انشاء الله در مطالب بعدی در این باره خواهم نوشت.

حسین سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام-لینک این فایل خرابه ممنون میشم دوباره بذارین

سلام
ممنون از اینکه اطلاع دادید.
لینک رو چک کردم و کار می کرد، با این حال فایل رو در جای دیگری آپلود کرده و لینکش رو داخل مطلب قرار دادم.

سعید سرخوش پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:38 ب.ظ

جناب مهندس ظفری من این فایل رو از یه سایت دیگه دانلود کردم ولی با آدرس آخرش به وبلاگ شما رسیدم. برای من بسیار بسیار مفید بود.
خیلی خیلی ممنون
مدتیه به دنبال یک جدول جامع از عنوان همه کدها و استاندارد های پایپینگ با توضیح مختصر در موردشون و نیز اینکه در هر بخش و موضوع کدوم استاندارد و کد در ایران پذیرفته شده هستم اگه تونستید کمک کنید دریغ نکنید

جدولی رو که به دنبالش می گردید من تا حالا ندیده ام. اگه بخوام کامل تر جوابتون رو بدم باید بگم چنین جدولی از یک پروژه به پروژۀ دیگه می تونه متغیر باشه و اسپک های هر پروژه مشخص می کنند که کدوم استاندارد براشون قابل قبوله و کدوم نیست. اما بعضی از استانداردها هستند که حداقل در ایران عمومی هستند و در بیشتر پروژه ها ازشون استفاده می شه.
یک فهرست چند صفحه ای از این استانداردها رو از اینجا می تونید دانلود کنید
https://www.mediafire.com/?aigpbvwnhf3of6b

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد