پیش درآمد

سلام

نمی دانم از کجا باید شروع کنم. فقط اینکه مدتی است که میخواهم دوستان جدیدی در فضای مجازی پیدا کنم و دربازۀ آنچه که بدان علاقه مندم با دوستانم صحبت کنم.

محل کار من عسلویه است و کار پایپینگ میکنم. راستش را بخواهید علاقه زیادی به مطالعه دربارۀ پایپینگ دارم و انگیزۀ من هم برای ساختن این وبلاگ صحبت دربارۀ پایپینگ بود.

امیدوارم که این وبلاگ بتواند در بهبود کاری من و دوستانم تاثیر مثبتی داشته باشد.

نظرات 9 + ارسال نظر
آرمین سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://mechanictools.blogfa.com

دوووووووووووست دارم
مرسی مرسی مرسی

آرمین سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

بازم مرسی

ساناز یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ

مرسی بابت اطلاعات مفیدتون

elias دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

واقعا دستتونو میبوسم

آینده چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام
مطالب مفید و بسیار کاریردی است . . . .
با تشکر

داریوش دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
بابت وبلاگ و مطالب ارزشمندی که در اختیار خوانندگان قرارداده اید کمال تشکر را دارم. امیدوارم همیشه موفق باشید و آرزوی سلامتی دارم برایتان

مجید جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ق.ظ

ضمن عرض صلام و تشکر بابت زحماتی که جهت تهیه و جمع اوری مطالب نموده اید. مجید هستم از آبادان

ایمان یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

با سلام؛
بنده هم از شما به خاطر تلاشتون در این وبلاگ تشکر میکنم.

از مطالب خوب و مفیدتون استفاده میکنم ....

[ بدون نام ] شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:29 ق.ظ http://EBRAHIMSALAHSHOUR.BLOGFA.COM

بابت وبلاگتون باید بگم که واقعا زحمت کشیدید...و یه خواهش داشتم ازتون ...فرمول محاسبات برنچ ها والبو های چند تکه رو میخاستم...با تشکر ...ابراهیم هستم کنگان کار میکنم...EBINOX66@GMAIL.COM

نوع انشعاب مطابق جدول pms پروژه تعیین می شود، یعنی در این مدرک مشخص می شود که برای انشعاب گیری از میان زانویی هم اندازه، زانویی کاهنده، اتصال مستقیم لوله ها، اولت یا نیم کوپلینگ از کدام یک باید استفاده شود.
درباره زانویی های چند تکه (فارسی بر) هم می تونم بگم که در پروژه های فازهای پارس جنوبی استفاده از این زانویی ها مجاز نیست، با این حال برای محاسبه زاویه هر تکه باید زاویه کلی زانویی تقسیم بر تعداد تکه ها منهای یک شود، مثلا اگر زانویی 90 درجه را می خواهیم با فارسی بر سه تکه درست کنیم باید لوله را با زاویه 45 درجه ببریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد